بازگشت خوانندگان غیر سیاسی لس آنجلسی به ایران !
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2550
نویسنده : آرمان حسيني

خواهر و برادر خواننده لس آنجلسی فامیل یکی از رهبران ارکستر فعلی هم پیشینیه سیاسی ندارند و می توانند روی دو صندلی پشت سر صبیه جهانگیر خان فروهر بنشیند و برای اجرا در یکی از تالارهای مجلل شروع به تبلیغات کنند.
خواننده گیس بلندی هم که انیمیشن ورود به تهران را چند سال پیش ساخته است حالا می‌توانند آرزوهایش را محقق شده ببیند و کنار اکیپ هنری در هوا پیما بنشیند و به سوی تهران پرواز کنند.
بقیه خوانندگان عزیز هم که اصلاً و ابدا نماد لس‌آنجلسی نیستند می‌توانند برای تعطیلات نوروز راهشان را کج کنند و بجای آنتالیا و دوبی یکراست سوار هواپیماهای لس‌آنجلس شوند و به سمت تهران حرکت کنند.

هواپیمایی مذکور هم وقتی درست به بالای کشور ما رسید کارشناسان محترم معاونت فرهنگی شروع می‌کنند به کارشناسی کردن که ببینند آیا هنرمندان محترم مسافر این هواپیما نماد لس آنجلسی هستند یا نه.
این است که جستجو می‌کنند تا ببینند آیا نمادهایی مشخص و به قول معروف«تابلو» دارند یانه؟مجسمه‌ای از آنها ساخته شده است یا خیر؟ آیا نشانی که نماد لس‌آنجلسی بودن باشد روی سینه آنها نصب شده است یا نه؟ آیا در دعواهایی آنها را با عنوان فلان فلان شده لس آنجلسی صدا می‌زنند یا نه ؟ و آیا …
اگر هم چیزی نباشد و نمادی در کار نباشد . هواپیما سلام و صلوات در فرودگاه فرود می‌آید و بعد هم لابد کارشناسان محترم به استقبالشان می‌روند و کنسرتی و بگیر و بیایی و … درست عین جناب حبیب که کلیپ‌هایش یکی یکی فضای شبکه‌های ماهواره‌ای را می‌ترکاند …


گردآوری : سایت فرهنگی تفریحی فارسی مد



:: برچسب‌ها: بازگشت , خوانندگان , غیر سیاسی , لس آنجلسی , به ایران , !روحاني مچكريم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: